Nieuws: Forum versie 1.1 is nu Live, klik hier voor meer informatie.

• 23 mei 2018, 20:16:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Total war warhammer  (gelezen 236 keer)

Offline Linksquest

• Administrator
  • Hero Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Total war warhammer
« Gepost op: 01 december 2017, 11:40:48 »
Dit is het topic over Total war warhammer

Offline Linksquest

• Administrator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Re: Total war warhammer
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2017, 11:42:24 »
Op het oude Linksquest forum had Monsternon een soort van Blog bijgehouden, hier zijn oorspronkelijke berichten.

Citaat
Geschreven op: 30 oktober 2017, 08:44

dus ik ben begonnen met de mortal empires campaign, ik doe een co-op game met een vriend waar je 140 settlements moet hebben

ik ben de wood elves, de wood elves beginnen in een boom met 3 andere wood elves clans om je heen. ik heb al van af begin af aan besloten om vrienden met ze te worden zo dat ik met hun samen kan voegen. ( je kan allen samen voegen met je eigen ras)

veder heb ook allen oorlog gezocht met de rassen die ook oorlog hadden met de andere elven zo dat me band met hun groet. toen kwam ik er achter dat mij boom ( hoofd gebouw) level 3 moest zijn om samen te voegen. het koste een halve dag maar het was gelukt aan eind van dag om met 2 samen te voegen,  elke keer als met 1 iemand samen voegt moet je 5 turns wachten tot je het weer kan doen dat kost nog al wat tijd ik hoop vandaag die andere nog te doen.

veder heb veel bond genoten gesloten met de empire en zijn rassen, bij de wood elves gaat heel erg om politiek minder om oorlog wat je kan veel grote legers bouwen omdat je economie moeilijke sterk te krijgen is. en legers kost je inkomen.

ik ben met een scout rond gaan kijken. onder mij is groot eiland het eerste volk die daar tegen kom is politiek al boos op mij dus ik denk dat daar gebieden ga overnemen. bij mij in de buurt laat ik het over aan de empire die oorlog heeft met een andere van zijn ras. ik help hem wel maar ik ga daar allen steden raze ( wat mee telt als punten voor de 140 win doel) en dan op het eiland wil ik gebieden gewoon echt voor me zelf overnemen.

Citaat
Geschreven op: 2 november 2017, 08:25

ik heb al iets veder gespeeld veel is er niet gebeurd.

ik ben nu samen gevormd met alle wood elves en heb 1 kamp onderin. veder heb paar turns gewoon zitten wachten tot kon update van me gebouwen, ik heb dat  vooral nodige voor sterker troepen want onderin op eiland word nog een zwaar gevecht.

nu is het gewoon het eiland over proberen te nemen en vrede houden bij me hoofd kampen.

Offline Monsternon

• Board Beheerder
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 december 2017, 11:42:17 »
Heb hem uitgespeeld. Ik had later zoveel geld dat ik in rood kon staan en nog makkelijke kon volhouden. Ik had allen probleem toen chaos met 7 legers naar beneden kwam. Na veel verloren te hebben kon ik ze neer halen en alles terug pakken. De rest was gewoon afslacht werk voor mij. ( chaos is een volk die allen komt om alles afbranden en geen campen overneemt) chaos en wood elfes ( mijn volk) zijn ook pure rivalen aan begin ook al chaos altijd gelijk oorlog heeft met iedereen, kwam die eerste voor mij. Die oorlog komt omdat wood elfes de beschermers van de natuur zijn. En chaos wilt juist alles kapot maken wat leeft.

Gelukkige hoefde we 140 kampen te hebben om te winnen anders had me vriend nog 1 probleem gehad. Zins ik bij mij alles aan verslaan was werden mij bondgenoten er ook nog sterker door. Allen mijn vriend is de dark elfes die gaan niet goed met mij bondgenoten. Als we de 140 camp 1 buurt later hadden overgenomen. Stond de empire voor zijn deur.

Offline Fisher007

• Global Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 december 2017, 19:34:05 »
wat bedoel je met rood staan? is er een pay system? :o
AllGenGamer

Offline Monsternon

• Board Beheerder
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 december 2017, 19:39:57 »
Geld van je steden. Je moet je volk blij houden en geen verlies maken. Is gewoon geld van de game zelf. Net als zeg maar sim dollars ofzo