Nieuws: Call of Duty: Black Ops 3 is nu gratis voor PS Plus-leden, klik hier voor meer informatie.

• 19 juni 2018, 08:32:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Ubisoft-CEO: 'Nog maar één generatie consoles en dan streamen we alles'  (gelezen 44 keer)

Offline Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Citaat
Volgens Ubisoft-CEO Yves Guillemot komt er na de volgende generatie consoles geen nieuwe meer.

Dat vertelt hij aan Variety. "Ik denk dat we nog een generatie mee gaan maken," vertelt Guillemot, "maar de kans is groot dat we langzamerhand steeds minder hardware gaan zien. Uiteindelijk denk ik dat streaming steeds toegankelijker wordt voor iedereen en uiteindelijk is grote hardware niet meer nodig."

Lees het hele artikel op https://gamer.nl/artikelen/nieuws/ubisoft-ceo-de-volgende-generatie-consoles-is-de-laatste/

Bron: Gamer.nl

Offline Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Re: Ubisoft-CEO: 'Nog maar één generatie consoles en dan streamen we alles'
« Reactie #1 Gepost op: 07 juni 2018, 18:36:40 »
Die goede man zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Als je er van uit gaat dat hij richting 2025 / 2027 bedoeld. Ik ga er van uit dat de volgende Xbox en Playstation in 2020 uitkomen, laat die generatie eens 5 tot 7 jaar duren, dan zou het best wel eens kunnen kloppen, kijk maar naar films als Netflix

Het is even afwachten.

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2018, 09:35:15 »
ik weet het niet.....Ik hoor deze stelling nu al 20 jaar.........ik denk niet dat dit gebeuren gaat. Steamen en Downloaden zit wel wat in...de fysieke games zullen verleden tijd worden. Het is wel zo dat de wereld er klaar voor moet zijn. games zijn nu al vaak 50gb groot. Is het internet snel genoeg om dit te downloaden? Een generatie console zie ik niet gebeuren. Concurrentie zal er altijd zijn. Nintendo zal niet zelda , mario etc op een Microsoft console uit gaan brengen.
AllGenGamer

Offline Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #3 Gepost op: 09 juni 2018, 11:39:25 »
Dat is inderdaad de vraag wat ga je krijgen? Hoe gaan die samen werken. Gaat straks alles gewoon via een Android kasje? Of krijgen we een Onlive concept?

Of misschien het Phantom Concept?

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 juni 2018, 12:48:06 »
of we in de toekomst het anders kunnen doen klopt. maar wilt de mensheid het? kijk naar lps die dingen verkopen deze tijd gewoon weer goed. ik zag zelf dat een band hun nieuwe album op een cassette gingen verkopen. en nu praat ik over muziek. de verkopen van fysieke games zijn nog veel groter en de verzamelen groep ook. en zo als fisher zegt ze roepen nu al jaren dat console dood gaat. en elke keer lijkt er meer leven in te zitten dan ooit te voren, als je kijkt naar verkopen en alles.

Offline Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #5 Gepost op: 09 juni 2018, 22:47:21 »
Dat klopt, is inderdaad gewoon afwachten.