Nieuws: For Honor een week gratis te downloaden op pc, klik hier voor meer informatie.

• 20 juni 2018, 19:09:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Nieuwe eigenaar  (gelezen 51 keer)

Offline Red2503

• Administrator
  • Beginnende Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
  • Nintendo gamer
    • Bekijk profiel
Nieuwe eigenaar
« Gepost op: 05 juni 2018, 21:02:11 »
Beste Formuleden,

Vanaf vandaag is het Dutch Gamers forum van Linksquest overgenomen door mij (Red2503). Buiten het feit dat ik nu beheerder ben en Linksquest nu globale moderator is zal er op korte termijn nog niet veel gaan veranderen.

Zodra ik de domeinnaam ook overgenomen heb, wat binnen een paar weken gaat gebeuren, ga ik het forum ook een nieuw jasje geven en proberen wat extra functionaliteiten toe te voegen. Zo zat ik te denken om het forum meer te integreren bij Linksquest.nl zodat nieuwe artikels die op Linksquest.nl geplaatst worden ook automatisch hier geplaatst worden en dat de reacties die hier geplaatst worden ook weer automatisch bij de advertenties van Linksquest.nl geplaatst worden.

Ook ben ik vanaf nu op zoek naar een Facebookredacteur.

Indien jullie nog ideeŽn hebben hoe we het forum kunnen verbeteren hoor ik dit graag in het Forum Verbeteringen board.

Met vriendelijke groet,
Red2503

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Re: Nieuwe eigenaar
« Reactie #1 Gepost op: 06 juni 2018, 08:06:24 »
Moeten we rond die tijd inderdaad even naar kijken, ik heb dat ooit al eens geprobeerd maar toen crashte mijn website telkens :D

Offline Samus

• Junior Gamer
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 juni 2018, 09:14:28 »
Alweer een nieuwe eigenaar? Alvast succes Red ;)

Hoezo heb je het forum weg gedaan LQ? als ik vragen mag.

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #3 Gepost op: 09 juni 2018, 12:36:31 »
Ik heb er geen tijd voor om dingen te verbeteren, gewoon als Moderator fungeren is prima, kan ik soms ook via mijn mobiel doen, maar bouwen heb ik de tijd en interesse niet meer voor.

Moet voor Linksquest.nl nog altijd een nieuwe Lay-out maken, en vind daar niet de tijd, nog de inspiratie voor. 

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 juni 2018, 12:52:11 »
facebook kan ik gaan doen zit ik vaak genoeg op. deed tussen door wel eens maar wil het best helemaal gaan doen.