Nieuws: Call of Duty: Black Ops 3 is nu gratis voor PS Plus-leden, klik hier voor meer informatie.

• 20 juni 2018, 19:15:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Nintendo Switch  (gelezen 1958 keer)

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Re: Nintendo Switch
« Reactie #75 Gepost op: 05 mei 2018, 11:37:25 »

Offline Burger Broeders

• Youtuber
  • Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
    • Burger Broeders
« Reactie #76 Gepost op: 05 mei 2018, 14:17:57 »
Heeft er al iemand zin in Mario Tennis op de Switch?!

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 05 mei 2018, 14:27:37 »
Zeker niet het einde, ook de PS1 en PS2 waren toen der tijd gehackt en hebben altijd goed verkocht. Er zullen misschien 15% daar gebruik van maken.

vergeet niet dat die hack een modchip was en meer werk vereiste....De switch hack kan in feite iedereen doen.....dat is het slechte nieuws. Je hoeft geen soldeerbout te nemen.....dit is het grote verschil.
AllGenGamer

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 06 mei 2018, 18:06:54 »
Heeft er al iemand zin in Mario Tennis op de Switch?!

ik wel word denk echt een gaven tennis game. mag ook wel keer dat de kwaliteit van de sport games omhoog gaan

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #79 Gepost op: 06 mei 2018, 19:18:14 »
Ik ook, kijk er enorm naar uit, heb er een topic over geopend :D https://dutchgamers.nu/index.php?topic=371.0

Zeker niet het einde, ook de PS1 en PS2 waren toen der tijd gehackt en hebben altijd goed verkocht. Er zullen misschien 15% daar gebruik van maken.

vergeet niet dat die hack een modchip was en meer werk vereiste....De switch hack kan in feite iedereen doen.....dat is het slechte nieuws. Je hoeft geen soldeerbout te nemen.....dit is het grote verschil.

Zal wel mee vallen, je gaat dadelijk net als met de 3DS aangepaste software krijgen die het systeem kan blokkeren of dat je een bepaalde software versie moet hebben om games te kunnen spelen. Zal allemaal wel mee vallen.

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 08 mei 2018, 10:58:19 »
Ik ook, kijk er enorm naar uit, heb er een topic over geopend :D https://dutchgamers.nu/index.php?topic=371.0

Zal wel mee vallen, je gaat dadelijk net als met de 3DS aangepaste software krijgen die het systeem kan blokkeren of dat je een bepaalde software versie moet hebben om games te kunnen spelen. Zal allemaal wel mee vallen.

het probleem hiervan is dat de firmware gewoon altijd een ge-update kan worden voor het spelen van nieuwe games. Deze hack zal niet te verwijderen zijn en slecht zichtbaar zijn voor Nintendo. Dit is tenminste wat ik lees op het net. Maar goed we zullen zien......Ik maak me hier ook niet druk over..het zal wel los lopen,.
AllGenGamer

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #81 Gepost op: 10 mei 2018, 09:23:38 »
Zeker man, maak je niet gek.

En zoals ik altijd zeg, een echte gamer speelt legaal

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 10 mei 2018, 11:53:14 »
volgens mij is illegaal gamen wel erg afgenomen. in 2010 deed bijna iedereen het. maar mensen hebben veel meer het besef dat je favorieten bedrijven en door kapot kunnen gaan.

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 10 mei 2018, 13:25:17 »
volgens mij is illegaal gamen wel erg afgenomen. in 2010 deed bijna iedereen het. maar mensen hebben veel meer het besef dat je favorieten bedrijven en door kapot kunnen gaan.

inderdaad vroeger werd dit meer gedaan. Nu hoor je niets meer over modchips of hacks.......
AllGenGamer

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #84 Gepost op: 11 mei 2018, 13:00:30 »
Nieuwe zomer Promotie trailer is :D

Offline Red2503

• Administrator
  • Beginnende Gamer
  • *
  • Nintendo gamer
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 12 mei 2018, 20:18:40 »

inderdaad vroeger werd dit meer gedaan. Nu hoor je niets meer over modchips of hacks.......
Hacken wordt ook steeds moeilijker omdat er bijna wekelijks nieuwe updates komen. Op de DS en Wii was het uiteindelijk ook zo simpel gemaakt dat iedereen het kon doen.

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 15 mei 2018, 15:46:25 »

Hacken wordt ook steeds moeilijker omdat er bijna wekelijks nieuwe updates komen. Op de DS en Wii was het uiteindelijk ook zo simpel gemaakt dat iedereen het kon doen.

we zullen moeten afwachten. De huidige hack is niet ongedaan te maken doormiddel van een firmware update. dit komt omdat het lek is gevonden in de grafische chip. Ik weet hier ook niet alles van, maar ik denk dat Nintendo wel met een reactie gaat komen.
AllGenGamer

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #87 Gepost op: 24 mei 2018, 15:42:42 »
Ik las net dat de Nintendo Switch zonder dock te koop is in Japan, zou iets van 40,00 verschil in zitten. Wat denken jullie ervan.

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 25 mei 2018, 22:53:00 »
Ik las net dat de Nintendo Switch zonder dock te koop is in Japan, zou iets van 40,00 verschil in zitten. Wat denken jullie ervan.

Afzetters zijn het dan spaar je maar 40 euro terwijl een Dock los 100 euro kost. Ik zou nooit een switch zonder Dock kopen om 40 te sparen . Ook niet als ik een tweede switch console koop .
AllGenGamer

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #89 Gepost op: 27 mei 2018, 05:07:20 »
Dock was meen ik 85,00