Nieuws: Hoe vond jij de E3 2018? klik hier en praat gezellig mee.

• 20 juni 2018, 19:15:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Nintendo Switch  (gelezen 1955 keer)

Offline Red2503

• Administrator
  • Beginnende Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
  • Nintendo gamer
    • Bekijk profiel
Re: Nintendo Switch
« Reactie #90 Gepost op: 01 juni 2018, 00:06:00 »
Ik vind eigenlijk wel dat ze de dock een stuk goedkoper mogen maken (30 euro ofzo ipv 85), hij is technologisch namelijk niet heel spectaculair en ik wil graag mijn Switch gemakkelijk op verschillende plekken aan kunnen sluiten zonder honderden euro's hiervoor te moeten betalen.

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 01 juni 2018, 12:55:15 »
Ik vind eigenlijk wel dat ze de dock een stuk goedkoper mogen maken (30 euro ofzo ipv 85), hij is technologisch namelijk niet heel spectaculair en ik wil graag mijn Switch gemakkelijk op verschillende plekken aan kunnen sluiten zonder honderden euro's hiervoor te moeten betalen.

inderdaad misschien moeten ze eens een betere versie van het dock maken. Een dock wat de switch beter koelt en kras vrij houd is wel gewenst.
AllGenGamer

Offline Red2503

• Administrator
  • Beginnende Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
  • Nintendo gamer
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 04 juni 2018, 19:17:22 »

inderdaad misschien moeten ze eens een betere versie van het dock maken. Een dock wat de switch beter koelt en kras vrij houd is wel gewenst.
Inderdaad, dat mag er ook bij.