Nieuws: Wil jij ook graag Game nieuws op Dutch Gamers? Laat het ons weten.

• 23 mei 2018, 22:48:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: My Nintendo  (gelezen 178 keer)

Offline Linksquest

• Administrator
  • Hero Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
My Nintendo
« Gepost op: 04 december 2017, 09:06:19 »

Er mensen die niet bekend zijn met het nieuwe verdien systeem van Nintendo, ik zal het hier in het kort voor jullie omschrijven.

Er zijn een paar dingen die je moet weten. Je hebt een account nodig op https://my.nintendo.com, ik ga er van uit als je Wii U, 3DS en Switch console bezit, je ook een Nintendo account hebt. Mocht je nog niet lid zijn, dan kun je met je Nintendo account je op die website aanmelden.

Op My Nintendo kun je munten verdienen, deze kun je weer gebruiken voor In Game aankopen, kortingen of zelfs gratis games. Je hebt 3 soorten Munten.

1. Game Munten
2. Zilveren munten.
3. Gouden munten.

De Game Munten en zilveren munten verdien je op dit moment alleen met opdrachten in mobiele games, zoals Miitomo, Fire Emblem Heroes, enzovoorts. Zilveren munten kun je ook nog verdienen door het bezoeken van bepaalde websites, actie voorwaarde zie je bij verdienen op https://my.nintendo.com.

Gouden munten verdien je met het kopen van digitale aankopen en fysieke Nintendo Switch Games. Bij digitale aankopen worden de punten automisch toegevoegd, bij fysieke moet je er wat voor doen. Daar heb ik video voor gemaakt.

Nu weet je ongeveer hoe het verdienen werkt, maar wat kun je met die munten en hoelang blijven ze geldig. De Game Munten en zilveren Munten zijn 6 maanden geldig, de gouden Munten zijn 12 maanden geldig.

• De Game munten zijn echt game gebonden en kunnen ook alleen voor in game aankopen gebruikt worden. Dus Miitomo munten alleen voor Miitomo, Mario Run alleen voor Mario Run, enzovoorts.
  • De Zilveren Munten kan voor bepaalde exclusieve items gebruikt worden, zoals korting of exclusieve items. Maar ook als aanvulling voor in game aankopen.
  • De Gouden munten zijn voor de voor de 3DS, Wii U en Switch aankopen. Deze kunnen je bijvoorbeeld flinke korting geven op bepaalde Digitale games, tot zelfs gratis digitale games.

De actie zijn altijd anders en het is dus handig vaker te kijken wat er te halen valt. Dit is een beetje een korte omschrijving van wat My Nintendo nu precies is, mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag. Ook verbeter tips in deze Tutorial zijn altijd welkom.

Offline Fisher007

• Global Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
Re: My Nintendo
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2017, 14:07:38 »
moet ik ook maar eens doen!
AllGenGamer