Nieuws: Call of Duty: Black Ops 3 is nu gratis voor PS Plus-leden, klik hier voor meer informatie.

• 20 juni 2018, 19:16:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Xbox (Classic)  (gelezen 85 keer)

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
Xbox (Classic)
« Gepost op: 05 mei 2018, 14:36:40 »
Ik vind de Xbox een zeer goed systeem. Ik heb een zeer degelijke Xbox verzameling op weten te bouwen. Er zijn een hoop goede Sega games voor dit systeem. Ik merk dat de originele Xbox gewild is geworden bij verzamelaars (was een jaar geleden niet zo). Ik had het plan om mijn Xbox plus games te verkopen. Veel games zijn in prijs gestegen.  Games als Panzer Dragoon, Shenmue 2, Otogi, Dreamfall etc etc zijn zeer gewild. Ik ben blij dat ik me verdiept heb in de huidige waarde van dit systeem en games, anders had ik het misschien voor een prikkie verkocht. De originele xbox stond in beetje in de schaduw van de ps2..Jammer want is vind dit nog steeds het beste Xbox systeem!

Anyway de Xbox One is sinds de laatste update BC met originele Xbox games. Dit is goed nieuws! wat vinden jullie van dit systeem? wat is de beste Xbox Game(s)

AllGenGamer

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Re: Xbox (Classic)
« Reactie #1 Gepost op: 06 mei 2018, 19:19:27 »
Ik heb er helaas nooit wat mee gehad, 2x gekocht en ook weer 2x verkocht omdat ik er gewoon niks mee heb.

Offline Fisher007

• Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 mei 2018, 11:00:47 »
Ik heb er helaas nooit wat mee gehad, 2x gekocht en ook weer 2x verkocht omdat ik er gewoon niks mee heb.

de xbox one word met een aantal games BC...misschien kan je deze verzamelen? dan heb je toch wat orginele xbox games voor je verzameling. De 360 speelt ook een hoop Orginele xbox games af.

anyway wat vinden jullie van de nieuwe uitgave van de Duke controller?

AllGenGamer

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #3 Gepost op: 10 mei 2018, 09:21:13 »
Ik vind dat scherm in die controller wel vet, alleen jammer dat hij niet draadloos is.

de xbox one word met een aantal games BC...misschien kan je deze verzamelen? dan heb je toch wat orginele xbox games voor je verzameling. De 360 speelt ook een hoop Orginele xbox games af.

Gaat hem denk ik niet worden, zal me voornamelijk nog alleen op Playstation en Nintendo focussen.