Nieuws: For Honor een week gratis te downloaden op pc, klik hier voor meer informatie.

• 20 juni 2018, 19:16:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: The Elder Scrolls V: Skyrim  (gelezen 46 keer)

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
The Elder Scrolls V: Skyrim
« Gepost op: 05 mei 2018, 09:39:25 »

Dit is het topic over The Elder Scrolls V: Skyrim, het spel is oorspronkelijk uitgekomen op 11 november 2011 voor de PC, Playstation 3 en Xbox 360. Het spel heeft verschillende DLC gekregen en op 7 juni 2013 kwam de Legendary Edition uit, deze had meteen alle DLC.

Deze game was zo populair dat hij op 27 oktober 2016 een HD upgrade kreeg voor zowel de PC, Playstation 4 en Xbox One, ook wel bekend als The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition.

Toen Nintendo eind 2016 hun promo trailer liet zien van de Nintendo Switch, werd Skyrim ook onthuld voor de hybride console, deze heeft uit eindelijk een release gekregen op 17 november 2017. Ook de Vr tijdperk is zo populair dat er ook nog een Vr versie is uitgekomen. De Playstation Vr versie is ook op 17 november 2017 uitgekomen, 2 april 2018 konden ook PC gamers genieten van deze game in Vr.

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
Re: The Elder Scrolls V: Skyrim
« Reactie #1 Gepost op: 05 mei 2018, 09:40:26 »
Ik ben deze game momenteel op de Nintendo Switch het spelen, heb hem ooit gehad op de Playstation 3, daar is toen wat met mijn Savefile mis gegaan waardoor ik deze game helaas nooit heb uitgespeeld.

Wie van jullie heeft ook deze game gespeeld of is deze momenteel het spelen? En wat vinden / vonden jullie van deze game?

Offline Samus

• Junior Gamer
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2018, 14:02:54 »
Ik wil me deze voor de Switch halen, is het wat Linksquest?

Online Linksquest

• Global Moderator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2018, 12:54:38 »
Zeker, speelt heerlijk weg op de Nintendo Switch.