Nieuws: I.V.M. de nieuwe AVG wet, vragen wij jullie de Cookies & Privacy nog eens door te nemen.

• 26 mei 2018, 23:36:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Waarom kopen mensen half kapotte games?  (gelezen 108 keer)

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
  • Geslacht: Man
    • Bekijk profiel
Waarom kopen mensen half kapotte games?
« Gepost op: 22 december 2017, 13:15:47 »
Je ziet steeds vaker 1 game die voor helft af is en toch word die veel gekocht. Dit jaar nog de game player unknown battleground. Hij is pas offical 1 maand uit maar je kon hem al kopen voor die af was en spelen. 30 miljoen mensen hebben dit gedaan. Op deze manier zeg toch tegen ontwikkelaars breng maar halve game uit en fix het binnen 1 jaar of ze het fixen is dan nog de vraag. Ik vind dat we hier mee moeten stoppen.

Breng het dan free 2 play uit in beta maar er voor betalen vind ik niet kunnen.

Offline Fisher007

• Global Moderator
  • True Gamer
  • *
  • Come Get Some
    • Bekijk profiel
Re: Waarom kopen mensen half kapotte games?
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2017, 19:41:35 »
Je ziet steeds vaker 1 game die voor helft af is en toch word die veel gekocht. Dit jaar nog de game player unknown battleground. Hij is pas offical 1 maand uit maar je kon hem al kopen voor die af was en spelen. 30 miljoen mensen hebben dit gedaan. Op deze manier zeg toch tegen ontwikkelaars breng maar halve game uit en fix het binnen 1 jaar of ze het fixen is dan nog de vraag. Ik vind dat we hier mee moeten stoppen.

Breng het dan free 2
 play uit in beta maar er voor betalen vind ik niet kunnen.

ik vind dit een goede vraag! Ik denk dat de meeste mensen (waaronder ik zelf) games te snel willen hebben en spelen. Ik denk dat, de druk bij software ontwikkelaars zeer hoog is. Uitgevers willen gewoon hun nieuwste games (software) op de markt droppen op een bepaalde datum (deadline). kwantiteit voor kwaliteit.

Wij games zijn er gewend aan geraakt. Neem nu als voorbeeld final fantasy 15....hier werkt zonder patch de save file niet goed. Gamers vinden dit niet meer erg.......We denken " ze lossen dit wel op doormiddel van een patch" De meeste consumenten zijn hier zeer makkelijk in geworden. En de uitgevers of software ontwikkelaars??? die vinden dit allemaal prima....Zolang er geld verdiend kan worden is er niets aan de hand.

Misschien een leuke podcast vraag? wat vind jij mr.link?
AllGenGamer

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2017, 22:23:59 »
het is toch erg dat we zo denken. zins de switch doet Nintendo dit bijvoorbeeld niet meer. platinum games was vroeger ook alles gewoon 100% goed. tot dat ze begonnen met  licence games. ik vindt dat we best meer mogen eisen van de ontwikkelaars dan kost 1 game maken maar langer.  maar ja zo lang wij het blijven kopen..... ik zelf doe dit niet ik wil een game die gewoon af is.  ik doe het allen bij Hi-Rez studio maar hun games zijn sws al free2play en nooit play2win.

Offline Linksquest

• Administrator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #3 Gepost op: 26 december 2017, 09:42:03 »
Ik vind het jammer dat het zo standaard geworden is, ik zelf ben hierdoor voorzichtiger gaan kopen. Voorbeeld is Assassin's Creed Unity, die was ook vol fouten en nog niet klaar voor de markt.

Offline Samus

• Junior Gamer
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 december 2017, 00:54:08 »

Breng het dan free 2 play uit in beta maar er voor betalen vind ik niet kunnen.

Steam Green Light was meen ik toch ook zo iets?

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 december 2017, 22:50:12 »
Volgens mij is green light mix van indie bedrijven die geen publiek kunnen vinden. En ja broken games. Broken games namen het wel over denk daarom ook gestopt

Offline Samus

• Junior Gamer
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2018, 18:15:35 »
Ik heb gehoord dat die player unknown battleground zelf op de Xbox One nog niet compleet is, kan zo iets zo maar?

Offline Linksquest

• Administrator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #7 Gepost op: 15 januari 2018, 19:09:55 »
Ja blijkbaar, op de release Xbox One zou hij maar op 10fps lopen.

Offline Monsternon

• Moderator
  • Full Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 januari 2018, 20:09:09 »
En toch al weer miljoenen keren verkocht. Geef ze geen ongelijke mensen kopen het toch wel.  Zo lang mensenn kopen leren ze niet

Offline Linksquest

• Administrator
  • Hero Gamer
  • *
    • Bekijk profiel
    • Linksquest.nl
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2018, 08:07:31 »
Klopt, maar blijkbaar is het ook nog eens een leuke game, als ik mensen moet geloven.